Garantie & Topkwaliteit!
Bij Aydo Deco hebben we één vuistregel en dat is:
DE KLANT IS KONING.
Uiteraard krijgt de klant dus enkel topkwaliteit en de beste garantie voorwaarden!
100% klanttevredenheidsgarantie!
100% montage garantie!
Niet goed geld terug!
Geen moeilijke juridische woorden en teksten bij Aydo Deco.
Ons doel: Wij maken het u makkelijk!
Garantie bij Aydo Deco
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/ Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
- u heeft minstens 2 jaar garantie op alle producten die we bij Aydodeco aanbieden.
- sommige producten hebben een langere / verlengde fabrieksgarantie. Dit staat altijd aangegeven en beschreven bij het product.
- schade veroorzaakt door ongedierte
- schade veroorzaakt door onheil van buitenaf (dan wel of niet opzettelijk) stoten, krassen, extreme druk of temperaturen toe te passen.
- Schade veroorzaakt door agressieve schoonmaakmiddelen (te denken aan chloor, ontvetters etc)
- verkleuring (alle producten zullen iets verkleuren door invloeden van kunst en natuurlicht)
- verkeerde montage (middelen) verkeerd gebruik van montage middelen of verkeerde montage middelen, danwel ongeschikte montage middelen
- Onjuist gebruik van producten. Hieronder valt bijvoorbeeld het niet impregneren van bepaalde wandpanelen welke in de keuken of buiten gebruikt kunnen worden mits ze geïmpregneerd worden.
- achterstallig onderhoud; onvoldoende onderhoud (bijvoorbeeld impregneren)
- transport schade (hier verlenen we uiteraard service voor, maar het transport bedrijf is verantwoordelijk voor de schade)
- Het niet impregneren of verkeerde impregnatie middel.
- niet goed geld terug is een term die we gebruiken en deze slaat op onze retourvoorwaarden. Bevalt een product niet? Dan kunt u deze binnen 14 dagen retour aanmelden en daarna heeft u ook nog eens 14 dagen de tijd om deze retour te sturen.